Supersporty jsou tím nejlepším, co může současný automobilový průmysl nabídnout. Použité technologie, design i dosahované výsledky by měly patřit mezi to nejlepší. I z toho důvodu je supersport sen nejednoho nadšence. Mít však takového miláčka v garáži, to není nic levného.
Cena těchto super aut se často vyšplhává do neuvěřitelných výšin, a proto není divu, že někteří lidé sahají po ojetých modelech. Ovšem nízká cena ještě neznamená, že ušetří. Super sporty jsou velmi náročné na následnou údržbu a servis a čím je vůz starší tím jsou náklady vyšší.
Zajímavým příkladem je McLaren F1, jehož roční provoz spolyká 750 tisíc korun. Jen 200 tisíc z této částky pak tvoří náklady na výměnu oleje. Pokud se jeho majitelem stanete, máte tu možnost si vůz nechat servisovat přímo v továrně McLarenu, kde se o něj starají mechanici F1. Dělá to tak například Ralp Lauren. Ten vlastní hned tři F1 a automobilka mu účtuje 150 tisíc korun jen za pneumatiky, které se prodávají zásadně jen v páru. Automobily navíc Ralph nevidí nejméně šest týdnů a to ještě není započtena doprava.
Velmi zajímavé jsou také vozy od Ferrari některé z nich například vyžadují výměnu oleje a filtrů po 25 tisících kilometrech. Každý druhý servis se navíc mění svíčky, palivové filtry a rozvodový řetěz, takže musí kompletně celý motor z automobilu ven. Výměna oleje navíc trvá celou hodinu a olej se navíc nesmí dolít do plna, ale jen tří čtvrtin. Navíc se musí zahřát na volnoběh a je třeba, aby běžel dvě minuty při 4 tisících otáčkách a pak až dolít zbytek.
Nic si však nemusí vyčítat ani Porsche Carrera GT, nebo Lambo LM002. Porsche si například účtuje za výměnu oleje 75 tisíc korun. Výměna brzd přijde na tři čtvrtě milionu a výměna keramické spojky na 600 tisíc korun. U Lamba navíc za pneumatiky Pirreli stála 120 tisíc korun a firma je nyní již nevyrábí. Lamborghini Diablo má zase občas s řídící jednotkou, která stojí jen 120 tisíc, a novou neseženete, protože se také již nevyrábí. Nezbývá tedy nic jiného než koupě z druhé ruky.