Automobilka Horrific opět vyjíždí ze své továrny hrůzy s novým modelem H-OWL3R. Jedná se strach nahánějící vůz, díky kterému budete se svými servisáky častěji než se svou rodinou. Jízdy automobilem budou plné stresu a ráno v garáži budete volit mezi ním a kolem vaší dcery.
Tak takto nějak by mohla znít reklama na automobil, který každoročně na svátek mrtvých představuje pojišťovna Warranty Direct z Británie. Jedná se o automobil poskládaný z těch nejproblematičtějších dílů minulého roku a letošní model je opravdu zajímavý tím, že všechny díly pocházejí z asijských automobilů.
Celkem 50 aktivních smluv posloužilo k tomu, aby bylo s celkem jistotou vybráno dostatek potřebných dílů na poskládání vozu, kterému bychom se měli obloukem vyhnout. A i přesto, že zvěsti o japonských automobilech mluví jinak, hned pět částí ze sedmi pochází právě z Nipponu. Nesvědčí to však o celkové nespolehlivosti automobilu, ale o poruchovosti jednotlivých dílů.
Motor tomuto bubákovi dodal Mitsubishi Outlander, který ovšem dodává ve verzi 2.0 TDI Volkswagen. Právě nestartující motor čítal téměř polovinu problémů s Outlandery vůbec. Podvozek dodala Mazda ze svého modelu 5 a to i přesto, že se poruchy na něm objevují jen sporadicky. Pokud se však Mazda 5 dostane do technických potíží, v 75% případů je to způsobeno právě podvozkem, který zřejmě není stavěn na britské silnice.
Společně s podvozkem, došly v krabici také brzdy z roadsteru MX-5NC, které činili přes 50% všech hlášených problémů na tomto modelu. Převodovka a řízení byly dodány Chevroletem z modelu Tacuma, který je vyráběn v Asii a které činí více jak 33% problémů u tohoto vozu. Lexus GS dodal elektroinstalaci, která je příčinou poruchy v 65% případů a co se týče klimatizace, tak zde zabodovala Honda CR-V, ve které je klimatizace zdrojem poruchy v necelých 19% případů.