Ačkoli je Peugeot 308 R Hybrid jen konceptem auta, je úžasné jak velkolepě funguje. Tento výkoný model s 500 koňmi má tolik energie jako Porsche 911 GT3 RS. Není tedy divu, že Peugot sází hybridní technologie na první místo a doufá, že z nich vytříská co nejvíce.
Exteriér
Peugot R Hybrid 308 nabídne slušnou dávku zlosti v oblasti designu. Celá konstrukce má v sobě dostatek energie a to vše krásně vyplňují 19-palcová kola, která umocňují nízký a agresivní postoj. Přední část vozu má stylizované otvory pro přístup vzduchu. Zadní polovina 308 R Hybrid je lemována matnou černou a kromě toho najdete i upravený zadní difuzor a výstup výfukové koncovky. Exteriér působí na první pohled těžkopádně a oplácaně. Jenže to je to co odlišuje R Hybrid od konkurence.
Interiér
Uvnitř kabiny vás jako první zaujmou masivní sportovní sedadla. Ty jsou v barvě patinové kůže a mají téměř měděný vzhled. Palubní deska a dveřní panely jsou pokrtyty tkaninou. Technologie použitá při výběru tohoto materiálu eliminuje zbytečnou hmotnost vláken. Díky tomu ušetří 308 R Hybrid pár deka navíc. Zbytek interiéru jde ruku v ruce s hodnotou a nastavením vozu.
Hnací ústrojí
Pod kapotou se nachází motor o objemu 1,6 litru produkující výkon 270 koní. Dále je zde namontován elektromot na každé nápravě s výkonem 115 hp. Všechny pohonné jednotku jsou pod vládou šestistupňové převodovky, kromě zadního motoru, který posílá energii přímo na nápravu. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h a sprint z nuly na sto zvládne 380 R Hybrid za pouhé čtyři sekundy.
Závěr
Peugot v posledních letech nedělal zrovna oblíbená rozhodnutí. Naštěstí 308 R Hybrid vypadá jako dobré znamení, že se Peugot chystá vrátit zpátky do hry a nebýt jen otloukánkém na trhu se super auty. Uvidíme, jak naplní všechny možnosti, který Hybrid přináší.