Bugatti Veyron již dlouhý čas kraluje všem vozům tohoto světa. Jedná se o nejrychlejší sériově vyráběný vůz, který si díky svému výkonu může nárokovat právo být označován za lepšího, před všemi ostatními vozidly. Avšak automobilový svět je neúprosný a moderní technologie vozidla posouvají neustále dopředu.
Díky tomu začíná Veyron pomalu a jistě ztrácet ze svého původního lesku a slávy. Proto je čas začít pracovat na jeho nástupci, který ho sesadí z trůnu a bude diktovat nové automobilové tempo. Poslední dobou jsme svědky nového směru, kterým se hypersporty ubírají. Je jím využívání nových hybridních pohonů.
Důkaz o tom, nám přinášejí LaFrreari, McLarren P1 a Porsche 911 Spyder. Všechny tyto vozy ukrývají pod kapotou plug-in hybrid a ten bude zřejmě volbou konstruktérů i nového nástupce Veyronu. Jeho výroba, v kupé verzi, byla ukončena již v roce 2011 a nyní se jdou do výroby i poslední kusy otevřené verze Grand Sport.
Na povrch se dostaly informace, jaká technika bude použita na novém vozu od Bugatti. Jeho testovací verze byla přistižena na testovacím okruhu a podle všech indicií by měl být nový motor šestnáctiválec do V o výkonu 1500 koní, tedy neuvěřitelných 1103 kW. Podle zpráv, vypuštěných samotnou automobilkou, je velmi pravděpodobné využití plug-in hybridu a také technologií vycházejících ze starého Veyronu. Samotný Plug-in nabízí velmi vysoký výkon, spojený s nízkými emisemi, takže by vůz mohl splňovat normy.
Jasným cílem nového vozu bude předčení svého předchůdce. Proto by měl vůz vypadat lépe než Veyron, ale také být rychlejší. To ovšem nebude mít vůbec jednoduché, protože nejvyšší maximální rychlost, kterou kdy Veyron vyvinul, bylo 431,072 km/h. Celkově by mělo vzniknout 450 kusů tohoto vozu, stejně tak jako tomu bude i u Veyronu s 300 kusy kupé a 150 kusy otevřené verze.