Je to velmi časté téma mnoha diskusí. Mnozí tvrdí, že auta, která jsou doslova prošpikovaná elektronikou, jsou mnohem náchylnější na závady, než vozy které byly vyrobeny dříve a o mnoha elektronických systémech ještě neměly ani ponětí. Hlavním argumentem je také to, že v současných autech si málokdo dokáže vyměnit byť jenom obyčejnou žárovku. U těch starších modelů zvládl zručný člověk opravu téměř jakéhokoliv problému v domácí garáži, a nepotřeboval k tomu žádné extra vybavení.
Na druhou stranu je třeba říci, že využití aut dříve a nyní bylo mnohem menší. Řada aut měla dokonce počítadlo ujetých kilometrů o jedno políčko nižší, než je tomu dnes. Zkrátka auta nebyla tolik využívána a díky tomu nedocházelo k takovému poškození. Procento poškození a problémů je však vzhledem k najetým kilometrům mnohem lepší, než tomu bylo dříve. A ačkoliv se občas objeví zpráva, kolik má některé historické auto už najeto, vždy je dobré na tuto informaci pohlížet s nadhledem. Stále je to jedno z mnoha. Kde jsou ostatní auta, která byla vyrobena ve stejný rok? Většina z nich už na autovrakovištích.