Toto malé auto již od svého představení na autosalonu ve Frankfurtu způsobilo veliký poprask a již od uvedení třídveřové verze svými prodeji v Německu obsadil první místo. Na další evropský autosalon přivezl Volkswagen další pár dveří tomuto autu, čímž mu dává nový rozměr.
Čtyřdveřový Up! má stejné rozměry a shodnou nabídku motorizací, jako jeho dvoudveřový bratr, nicméně čtyři dveře mění tomuto městskému vozu jeho boční profil. U dvoudveřové verze stoupá spodní hrana oken ostře nahoru, u čtyřdveřové verze kvůli dalšímu páru dveří tvoří přímou linii. Příď a záď obou karosářských verzí zůstávají stejné.
Aby tvůrci tohoto vozu umožnili dalším cestujícím pohodlný nástup, má zadní pár dveří velký úhel otevírání, což se bude v nepříliš velkém vnitřním prostoru tohoto auta velice hodit. Zajímavostí je, že zadní sedadla jsou oproti těm předním o značný kus výše, což v reálu znamená vyšší a pohodlnější posez a jejich uživatelé budou mít lepší přehled o tom, co se děje před vozem.
Jak již bylo zmíněno, nabídka motorizací zůstane stejná jako u dvoudveřového modelu, takže ho budou tvořit dva zážehové motory s výkonem 60 koní, resp. 75 koní. Také spotřeba je u čtyřdveřového modelu shodná. Samozřejmostí je splnění normy Euro 5.
Volkswagen bude za příplatek do svého vozu dodávat systém nouzové brzdění zvaný City, který je k dostání i pro dvoudveřovou karoserii. Tento systém umí v rychlostech od 5 km/h do 30/km/h automaticky zastavit před překážkou, což se v městském prostředí bude jistě hodit.
Nový Volkswagen Up! se má na český trh dostavit v průběhu června letošního roku se stejnými stupni výbav jako dvoudveřová verze – take up!, move up!, high up!, ceny jsou ale prozatím neznámé.