Podle mnohých automobilek jsou hudbou budoucnosti právě hybridní automobily. I proto je na jejich vývoj vyčleňováno stále více a více peněz. Skvělým příkladem může být vůz Toyota Yaris Hybrid-R, který opět posunul hranice těchto vozů o pořádný kus dál a jasně tak ukázal, že hybridní vozy nemusí být nutně slabé a špatné. Základem byl hybridní speciál TS030, který se účastnil slavného závodu 24 hodin Le Mans. Na jeho základě potom vznikl výše zmíněný koncept. Ten se svým výkonem může řadit skutečně na špičku hybridních vozů, jelikož dosahuje výkonu skvělých 420 koní.
Změnu samozřejmě čekali i klasické baterie. Místo nich vůz obsahuje takzvané superkondenzátory, které oproti bateriím nejenom že energii velmi rychle poskytnou, ale dokážou ji také získat, a to například z brzdění. Zajímavostí je určitě také to, že ve voze je umístěný také třetí elektromotor, který sleduje točivý moment u přední nápravy, a ve chvíli kdy by hrozil prokluz, tak přebytečný točivý moment, tedy samotnou energii přesune na kola zadní, a tím dodá vozu na celkové stabilitě a ovladatelnosti, především při průjezdu zatáčkami.