Především hravost, stylovost a elegance. Těmito slovy by se dal popsat vůz Opel Adam, a stejně ho vidí i samotná automobilka. Ta tak nechtěla další běžnou a pro mnohé nudnou marketingovou kampaň, a rozhodla se pro něco skutečně unikátního. Nechala si vyrobit věrné modely tohoto vozu, a to v měřítku 1:43. K nim byly poté dodány plastové figurky v odpovídajících velikostech, a vše bylo nafoceno. Vyšla z toho skutečně originální kampaň, která má v první řadě představit nejenom vůz, ale hlavně možné barvy jeho karoserie.

A když už došlo k takovým originálním počinům, nesmělo se zapomenout ani na originální pojmenování samotných barev. Setkat se tak lze například s odstíny, které nesou název Silverwalker, Pink-Kong, Let it Blue, či Dancing Green. Ani v tomto se tak jedinečná a velmi originální hravost nezapře. Samozřejmostí je, že tím vším chce Opel cílit hlavně na mladší klientelu, které hledá v první řadě kvalitní vůz, který by posloužil hlavně jako městské přibližovadlo. Nezbývá než počkat a poté se přesvědčit o tom, zde se mu to s tímto velmi originálním přístupem opravdu povede.