Automobilky vyrábějící dostupné modely, mezi které patří i Hyundai, chtějí ukázat, že mají i na výrobu automobilů pro náročné. Důkazem je i koncept Vision G Coupe.
Srazy luxusních značek tradičně patřící Rolls-Roycu, Buggati, Bentley a dalším se možná již brzy dočkají nového konkurenta. I Hyundai by se chtěla prodrat na pozici výrobce luxusních vozů, což nám dokazuje svým novým konceptem velkého dvoudveřového kupé, které si, alespoň co se týče vzhledu, opravdu moc nezadá s těmi nejluxusnějšími vozy této planety.
Studie, na které se podílelo hned několik stylistických center společnosti Hyundai, kdy hlavní slovo měla americká pobočka, by měla představovat jakýsi vzorový model pro budoucnost značky. Jde o jakési základní DNA značky, které v sobě obsahuje výkonnostní i designovou složku. Ta dohromady dává velice zajímavý mix, který navíc působí velice funkčním dojmem. Podle slov samotné automobilky není jejím cílem zákazníkům předkládat pozlátko a stereotypní, luxusní parádičky.
Srdcem dvoudvéřového je sériová pohonná jednotka, konkrétně pětilitrový atmosférický osmiválec. Který propůjčuje výkon až 426 koní při 6000 otáčkách. Tedy poměrně slušná porce výkonu, který ve spojení s lehkým vozem dokáže na silnici udělat pořádný rozruch.
Velice zajímavé na celém vozu je, že nikde nenajdeme logo společnosti Hyundai. Místo něj se na přední masce vyjímá okřídlený štít, tedy logo divize Genesis. Jak se zdá, i Hyundai se po vzoru dalších asijských gigantů jako je Nissan, Toyota či Honda, rozhodla vytvořit vlastní divizi luxusních vozů, pod jejímž jménem je bude produkovat.
Zdali to, že doposud byly vozy od Hyundai vždy cenově dostupné bude platit i pro jejich luxusní modely není zcela jisté. Je samozřejmostí, že v porovnání se standardní modelovou nabídkou bude jejich cena značně dominovat, otázkou je, jak si bude stát v porovnání s konkurencí ve stejných segmentech. Tato otázka zůstane prozatím nezodpovězena a my si budeme muset počkat, čím nás Hyundai v budoucnu překvapí.