Limity emisí se neustále zpřísňují, a aktuálně požadovaná nejpřísnější norma je Euro 6. Vše však jde ještě dál. Zatím se počítá se snížením na 130 gramů na kilometr, což jsou pravidla, která by měla platit od roku 2015. Již je však známé, jaké povinnosti budou mít výrobci vozů v roce 2021. Již nyní je totiž schválena norma, která počítá s limity 95 gramů na kilometr. Pozitivním důsledkem těchto limitů by tak měla být nejenom větší ochrana přírody, ale také úspora řidičů, jelikož spolu s tím rozhodně dojde ke snížení samotné spotřeby nafty nebo benzínu.
Přesto však při hlasování nebyli všichni zajedno, a zajímavostí byla frakce Zelených, která hlasovala proti tomuto návrhu. Ta totiž zastává názor, že přílišné omezování vede k tomu, že automobilky přestanou investovat peníze do lepších technologií, které by mohli přinést podobný efekt. Přesto je však limit schválený, a to v Německu. Dá se tedy předpokládat, že postupně ho pojmou za svůj i další státy Evropské unie, a to včetně České republiky. Rozhodně se dá také očekávat, že tyto limity rozhodně nejsou tím posledním slovem, a budou vznikat další a přísnější.