Frankfurt nepřestává chrlit nové a nové zajímavosti a tak každý milovník vůně benzínu a spálených pneumatik musí být v naprostém ráji. Dnes se detailněji podíváme na dalšího německého koně s názvem A4 Avant.
Již podle názvu je jasné, že se podíváme na zoubek nové Audi A4, která vyniká svým bohatým vnitřním prostorem a velice povedeným designem přístrojové desky. Co se týče designu, Audi stále zůstává při zemi a obměny dělá asi tak rychle jak rostou krápníky v jeskyni. Audi se nikdy nespoléhala na revoluci, ale vždy spíše na evoluci. Sílu svého designu tak i tento model zakládá na detailech. V tomto případě se jedná o ostré linie přední masky, které doplňují světlomety Matrix LED. Od nich se pak táhnou decentní linie po celém boku karoserie. Vůz působí jako velice vzdělaný atlet a v případě verze Avante a červeném laku se jedná o velice pohledného atleta.

aua4av80_55f94b7d2b0d6

O něco víc, zajímavější je až samotný interiér vozu. Tedy zajímavý alespoň co se počtu změn týká. Milovníci jasných a přesných linií si zde přijdou na své. Vše má svůj řád a jasné místo. Mít výhrady k panelu klimatizace s displeji v otočných regulátorech snad ani nelze a to samé platí i o středovém panelu. Ovládání je velice intuitivní a zvyknete si na něj coby dup. Jedinou otravnou záležitostí je neustálé cvakání otočných ovladačů. To ovšem vykompenzuje nadměrné množství prostoru, které vůz nabízí a díky kterému se cítíte jako byste seděli v mnohem větším modelu, například A6.

aua4av40_55f94b7c38f6d

Hojnost prostoru platí i pro nákladový prostor. Vstup do něj připomíná jámu Macocha a tak svůj náklad naložíte naprosto bez problému. 515 litrů je dostatečně velký prostor, který se po sklopení zadních sedadel do takřka vodorovné polohy zvětší na 1510 litrů. Místo pro rezervu zde však nenajdete. To zabral obří akumulátor, který prozrazuje, jaký pohon bude vůz využívat.

aua4av02_55f94b67f2b0a