Nový model jedné z nejstylovějších značek se prodává lépe, než sama značka očekávala. Navíc se jedná o model, který začal lákat i zcela nové zákazníky.

Velký a úspěšný

Automobilka zároveň očekává, že v souvislosti s loňským představením novinky Urus a jeho letošním uvedením na trh se dočká příštího roku dalšího stoupání počtu prodaných kusů. Automobilka má však v plánu navýšit i tempo výroby a tak je pro rok 2019 cílem překonat hranici 7 tisíc prodaných kusů automobilů.

Podle informací, které poskytl Stefano Domenicali, generální ředitel společnosti Lamborghini v rozhovoru pro CNBC, se tento cíl nejspíše podaří překonat a to dokonce o jednu tisícovku prodaných vozů. Za to by značka mohla vděčit především Urusu.

Stefano Domenicali dále uvedl, že automobilka čekala pozitivní přijetí jejich nového SUV, ovšem současné reakce a zpětná vazba překvapila i samotnou automobilu. Zájemců o tento vůz, jehož cena startuje nna 4,2 milionech je skutečně hodně a většina z nich si navíc pořizuje vozy v příplatkové výbavě, se kterou se automobil nejčastěji prodává za částku 5 milionů korun.

Noví zákazníci i starosti

Dle slov vedení automobilky, se Urusu navíc daří přivádět zcela nové zákazníky. Hned 70% nových majitelů Urusu nikdy předtím nevlastnilo vůz s býkem ve znaku. Automobilka je navíc příjemně překvapena tím, kolik z nově kupujících jsou ženy. SUV se velmi dobře prodává v Indii a Rusku, a všude tam, kde jsou komunikace ve velmi špatném stavu.

Pro značku je však velký úspěch i starostí, která přináší ztrátu exklusivity. I proto chce do roku 2019 Urus vyrábět bez omezení a následně kompletní výrobu omezit na číslo 10 tisíc kusů všech modelů za jeden rok.