Hyundai při odhalování manažerského modelu i40 přišel se zcela odlišnou strategií, než jeho konkurenti. Zatímco nejprve došlo na odhalení verze kombi, nyní světlo světa spatřil i očekávaný sedan. Pojďme se podívat, co nám tato verze může nabídnout.
Ačkoliv je u manažerských vozů vyžadováno pohodlí všech pasažérů, v tomto ohledu Hyundai naprosto zklamal. Výška stropu je oproti verzi kombi snížená o celých 10 centimetrů, což pasažérům, kteří měří více než 180cm způsobí značné problémy. Oproti tomu však musíme vyzdvihnout dostatek prostoru pro nohy. Velmi prostorný je i samotný kufr. Ten má oproti verzi kombi nižší objem o pouhých 28 litrů. S objemem vynikajících 525 litrů tak hravě porazí všechny konkurenty ve své třídě.
Model i40 sedan je prodáván s dieselovými motory o objemu 1,7 l. Ty jsou k dostání ve dvou výkonnostních stupních, a to 85 a 100 kW. Bohužel ani jeden z těchto motorů nedokáže konkurovat jiným vozům ve své třídě a tak se svými výkony a celkovou dynamikou propadají na samotné dno dané kategorie vozů. Mnohem lépe jsou na tom benzinové motory, které zaujmou i velmi nízkou spotřebou. U motoru o objemu 1,6 litru udává výrobce spotřebu pouhých 6 litrů, u dvoulitrové verze je to hodnota okolo 9,5 litru na sto kilometrů.
Hyundai i40 je prodáván v několika stupních výbavy a nejlevnější verze začíná na 539 990 Kč. V porovnání s konkurencí je dostupná výbava až nadprůměrná a u jiných vozů je za tuto kombinaci cena podstatně vyšší.