Mít doma svůj vlastní vůz značky Ferrari je snem velkého počtu osob, především pak pánu. Cenovka těchto miláčků je však důvodem, proč si tento sen splní jen málo který z nich. To by se však mohlo alespoň trochu zlepšit.
Luco di Montezemola, bývalý šéf automobilky nastolil koncept, který dělal z vyráběných kusů téměř unikáty. Produkce byla poměrně nízká a tak se zvedala rarita vozu a s ní i jeho cenovka. Po jeho odchodu se však samotní fanoušci začali bát, že se automobilka opět zaměří na prodeje, zvýší prodej a tím se vytratí exklusivita vyrobených modelů a tyto obavy se nyní začínají naplňovat.
Do čela automobilky se totiž postavil Sergio Marchionne, a zatímco v minulých letech se Ferrari omezilo na produkci 7000 vozů ročně, jeho nové plány jsou zvednout toto číslo o 30% nahoru. Díky tomu by měla automobilka v příštích letech produkovat nad 9000 kusů vozidel za rok.
Důvodem proč se automobilky rozhodla podniknout tyto kroky je podle jejích vlastních slov stále se zvyšující poptávka zákazníků, kteří po automobilech značky Ferrari doslova dychtí a automobilka jim chce vyjít vstříc. Zároveň vidí v tomto kroku také rozšíření své klientely, které není nikdy dost.
Tento krok má však i další a to zcela prozaický důvod. Automobilka chce navýšit své zisky a příjmy a tím i hodnotu celé společnosti. Tyto hodnoty by pak měly velice zajímat nově příchozí akcionáře, kterým budou akcie společnosti k dispozici v průběhu tohoto týdne na New Yorské burze.
Je zde však ještě jeden důvod a tím může být příprava zcela nového základního modelu vozu. O něm se velmi vášnivě diskutuje a leccos naznačili i tetovací muly, které byly zachyceny, jak se prohánějí po Maranellu. Údajně se mělo jednat právě o šestiválcovou novinku, které se přezdívá Dino. I přesto všechno však automobilka na svou exklusivitu určitě rezignovat nebude a zájmy zákazníků bude pečlivě hlídat, ale i omezovat.