Reklamní polepy aut patří mezi opomíjené způsoby reklamy. Pokud je ale použijete správně, mohou vám přinést spoustu nových zákazníků.
Televize, internet, rádio, časopisy, noviny. To jsou dlouhodobě nejoblíbenější média využívaná k propagaci firem a produktů. Další způsoby tak v posledních letech spíše upadly v zapomnění. Patří mezi ně i reklamní polepy aut. Proto jsme se rozhodli napsat pro vás článek, kde vám poradíme, jak reklamní polepy aut využít na maximum.
Buďte výrazní, ale nepřehánějte to
K tomu, abyste váš polep vůbec někoho zaujal, musíte být výrazní. Nabídněte potenciálnímu zákazníkovi něco, co ho na první pohled zaujme. Může to být zajímavý maskot, skvělá hláška, reflexní polepy, které jsou v noci jasně viditelné, nebo jen zajímavá kombinace barev. Mějte ale na paměti, že nic by se nemělo přehánět. Rozhodně tedy nevolte kombinaci křiklavých barev a nepěkná písma (například Comic Sans). Vše nejprve prokonzultujte s grafikem a pokud možno přizvěte i někoho, kdo rozumí marketingu.
Buďte originální, ale struční
Další důležité pravidlo. Originalita je důležitá, snažte se ji ale dostat do jednoho dobře zapamatovatelného motta. Pokud celou plochu potisknete vtipným textem, lidé se u toho možná pobaví, zapomenou však na to nejdůležitější – na vaše služby. Buďte tedy struční. Šetřete slovy a nezapomínejte uvést ani vaše základní údaje. Postačí jméno firmy, telefonní číslo a email, kam vás může zákazník kontaktovat s požadavkem.
Správný výběr místa
Využijte plochu vašeho automobilu na maximum. Polepte jej hlavně z přední a zadní části. Právě tuto část uvidí kolemjdoucí a ostatní řidiči nejvíce. Nezapomínejte ani na boky. Ty poskytují nejvíce místa, tudíž i největší potenciál. Jakmile bude výroba polepů a jejich nalepení u konce, musíte přemýšlet strategicky také ohledně parkování. Vy totiž potřebujete, aby bylo vaše auto dobře vidět, i když se nepohybuje. Parkujte tedy:
-
na frekventovaných místech (například u často využívaných obchodů),
-
na náměstí,
-
na místech, kde se pohybuje hodně lidí a je tam povolené stání.