Od roku 2001 nabídla Toyota své dítko Prius v několika podobách. Ať už se jedná o prostorný sedan či liftback. Ani v letošním roce Toyota nelení a přináší další řadu hybridního vozu, který má jednu z nejzajímavějších spotřeb paliva. Pro rok 2015 si Toyota připravila sportovnější vzhled a trochu více osobnosti. Zklamáním může být nezměněný motor pod kapotou. Uvidíme, jak zaspí či nezaspí konkurence.
Exteriér
V exteriéru se nic dramatického neděje. Prius si stále zachovává svůj styl. Mírně přepracovala přední nárazník, který přidává více sportovního dojmu. Nové jsou i vertikální přívody vzduchu, které jsou nainstalovány na okrajích předního nárazníku. Nová je i horní mřížka a světlomety získali agresivní redesign.
Kromě úprav, přibude v novém Priusu i možnost volby LED světel či širší paleta výběru barvy laku na vás nový hybridní vůz.
Interiér
V interiéru se hlavní změny týkají především zavedení nových systémů. Jednou z novinek je Entune Audio a 4,2 palcový displej, který je namontovaný na středním panelu. Displej poskytne řidiči klíčové detaily, které během jízdy potřebuje. Od spotřeby paliva, indikátoru stavu energie, atd. Vnitřek Priusu je zkrátka plný informačních technologií a vymožeností. Nese se v duchu budoucnosti stejně jako jeho pohon
Hnací ústrojí
Jak již bylo řečeno, tak Prius v roce 2015 nepřinese změnu hnacího ústrojí. To znamená, že benzínová část stále nese motor čtyřválec o objemu 1,8 litru. Ten dodává výkon 98 koní a 105 liber-stop točivého momentu. Nikl-hybridová baterie přidává 80 koní a 153 liber-stop točivého momentu. To činní celkový výkon 134 koní, který dostane vůz z nuly na sto za 10,4 vteřiny a maximální rychlost 170 km/h.
Prius je skutečně vozítko budoucnosti. Nový model je sportovnější a díky nové aktualizaci si otevřel dveře pro nové mladší publikum. Jediný problém, který je stále aktuální u hybridního vozu, je jeho výkon, který je značně pomalý a zaostává tak za ostatními modely. Nyní by měla Toyota zapracovat a vymačkat ze svého vozu trochu více energie.