Někteří z Vás si možná vzpomenou na Renault Fuego, který byl vyráběn v letech 1980 -1995. Jednalo se o vůz poháněný vznětovým turbodieselem, který dosahoval rychlosti až 180 km/h, což bylo na tehdejší dobu, a vznětový motor, opravdu dost.

Fuego bylo typické svým vzhledem, prozrazovalo ho vypouklé zadní okno, pruhy na boku karoserie a celkově velmi dobrá aerodynamika vozu. Renault se rozhodl oživit toto vozidlo, zatím alespoň na papíře a domluvil se se společností Ideacore, které se specializuje na vize moderních sporťáku. Nejčastěji spolupracuje se společností Alfa Romeo, nyní se však pustilo do resuscitace Fuega a musíme říci, že výsledek stojí zato.

2
Ideacore se s tím vůbec nepárala. Z kupé osmdesátých let vytvořila čtyřdveřové, 4,6 metrů dlouhé, kupé, na kterém jsou velmi výrazné zadní dveře. Celkově je vůz velmi zajímavě tvarovaný a někdy až připomíná BMW i8. Pod kapotou by ze měl nacházet pokročilý hybridní systém, který by měl kombinovat naftovou šestnáctistovku o výkonu 120 kW s elektromotorem.

3

Dohromady by pak mělo toto duo vytvořit výkon o velikosti 190 kW. Ideacore také oznámila, že tento vůz by měl mít celkem čtyři nastavitelné módy, které ovlivňují chování vozu na silnici. Mělo by se jednat o hybridní režim, režim plně elektrický, režim pro sportovní jízdu a režim uzpůsobený pro vozovku s nízkou přilnavostí povrchu. Režimy přímo ovlivňují chování převodovky, podvozku, chod motoru a dalších systémů.

4
Samotný design auta působí velmi moderně až futuristicky, tak tomu však u konceptů bývá téměř vždy. Kombinace červené a černé dodává automobilu dravosti, stejně tak jako velké otvory pro nasávání vzduchu v přední masce vozu. Za největší pozornost však stojí interiér, který připomíná lodní můstek vesmírného plavidla. Za něj dáváme společnosti Ideacore velký palec nahoru.

Staré Fuego