Velmi důležitým trhem pro řadu automobilek, a koncern VW, a tedy i mladoboleslavskou Škodovku nevyjímaje, je Čína. Na tento trh tak míří i Škoda Octavia, která se bude oproti tuzemskému trhu poměrně lišit, a to nejenom názvem. U něho bychom měli začít, jelikož místo Octavia je použito Ou Ya, který tak bude pro místní zákazníky mnohem lépe pochopitelný, než název používaný v Evropě. Změny však čeká i samotný rozvor kol, který bude činit 2776 milimetrů, což je zvětšení o celých 90 milimetrů, oproti evropskému trhu. Spolu s tím by mělo dojít také na prodloužení vozu, a to na délku 4749 mm.
V souvislosti s tím se automobilka určitě nevyhne navýšení hmotnosti, ale pravděpodobně by se nemělo jednat o nijak velké číslo. Pod kapotou budou v Číně k dostání různé motory, počínaje atmosférickými zážehovými čtyřválci o objemech 1,6 a 2,0 litru, po přeplňované jednotky 1,4 TSI a 1,8 TSI. Výběr převodovky bude stejný jako na našem trhu, a to mezi manuálem a automatickou převodovkou DSG. Ou Ya však není na čínském trhu žádným nováčkem, jelikož již nyní se zde prodává předchozí model, který nese označení Ming Rui.