Ačkoliv indická automobilka Tata, která je proslulá především výrobou nákladních automobilů a autobus předpokládala, že její nejlevnější vůz světa půjde rychle na odbyt, opak je pravdou. Nelze však říci, že by se automobil neprodával vůbec, ale dle očekávání automobilky i dle finančních údajů jsou výsledky takové, že zisk automobilky velmi výrazně klesl. A to na zhruba 5,5 miliardy korun, přičemž zisky z loňského roku byly mnohem vyšší.
Právě snížená poptávka především po tomto voze znamená ztrátu mnohých pracovních míst. Ačkoliv k tomu zatím reálně nedochází, k omezení výroby již došlo a tak řada továren jede na pouhých 60, některé dokonce na 40 procent. Jak je vidět, ani tou nejnižší cenou se nedá bojovat, jelikož řada lidí si před koupí uvědomí důležitou věc – a to že nízká cena musí být něčím vykoupena. V tomto ohledu jsou to především bezpečnostní prvky a tak by případná nehoda v tomto voze mohla znamenat jistou smrt. Přesto však automobilka stále má mezinárodní ambice a získala tak velmi cenné ponaučení, že s tímto modelem skutečně šlápla vedle. Otázka je, kolik jí toto ponaučení bude ještě stát.