Automobilka Audi a její logo jsou celému světu notorický známé. I přesto se však její logo změní. Nebude se však jednat o naprostou výměnu, ale přepracování současného loga, které se stane více minimalistické.
Časy se mění
Změny log velkých automobilek vždy v zákaznících budí velké vášně. Nutné je však říci, že si většina z nich na novou podobu loga velmi rychle zvykne. No jen si vzpomeňte, jaké logo automobilky byste chtěli vrátit zpět? Svět se prostě mění a mění se i pohled na to co je atraktivní, a co není. Svá loga takto v minulosti změnilo například BMW a jiné logo se připravuje také u Volkswagenu.
Nové podoby loga, které si nechalo patentovat Audi, se nesou ve znamení minimalismu. Samozřejmě momentálně není vůbec jisté, zda se jejich nové podoby využije či nikoliv, ovšem automobilky podobné kroky nedělají příliš často, a pokud je udělají, většinou jsou nové návrhy také přijaty. Audi chce logo hlavně zjednodušit, což dává smysl. Současné logo totiž působí velmi namačkaně a to zejména, pokud se zmenší. Musí tak být vždy dostatečně velké, aby působilo vzdušně.
Krok k jednoduchosti
Záměrem automobilky je tedy udělat logo co nejjednodušší a zbavit jej většiny propojení. Ze současných 4 kruhů by tak mohl vzniknout jednotný ovál, který bude ona propojení jen naznačovat, popřípadě budou ponechána dvě středová propojení kruhů.
Krom zjednodušení však může být důvodem i snaha vyprázdnit význam starého loga. Pokud se totiž podíváme do historie automobilky, pak zjistíme, že její současné logo značí spojení čtyř automobilek do jedné. 3 z těchto 4 automobilek však již neexistují a jedinou přeživší se stala Audi, která by oválem mohla naznačit svou jednotu.
Co na nová loga říkáte?