Stejně tak jako se v televizi pomocí reklamy propagují nejrůznější prací prášky či sladkosti, snaží se pomocí televizní reklamy potencionální zákazníky oslovit i velké automobilky. Jejich reklamy však většinou bývají na jedno brdo a nejsou příliš zábavné. Pojďme se však podívat na reklamu od Škoda Auto, která je zábavná možná až moc.
Nejsme si úplně jistí, jestli tato reklama někdy běžela na některé z tuzemských stanic, a spíš bychom řekli, že ne. Možná že jste vy sami také někdy absolvovali nějakou tu testovací jízdu, kdy vedle vás sedí dealer vozů, povídá vám něco o automobilu a vy máte strach rozjet se víc jak 50 kilometrů v hodině, jen abyste s vozem něco neprovedli. Přesně tak vypadá i začátek této reklamy od Škodovky.
Jenže po několika málo vteřinách začne být jasné, že tohle nebude standardní reklama, na kterou jsme z televize zvyklí. Reklama se natáčela v Praze a její hlavní herec Danny Bedford chvílemi netušil kde mu hlava stojí. Během své testovací jízdy totiž vyzkoušel všechny modely, které v té době automobilka Škoda Auto nabízela, a většinu z nich otestoval ve skutečně hektických podmínkách.
No uznejte sami, dokázali byste se soustředit na krásu vozu v momentě, kdy vezete rodinu plyšových medvědů na piknik, nebo když pronásledujete s nadšeným fotografem Yettiho, který před vámi prchá na motorce a hází po vás granáty? No my nejspíše ne.
I když se jedná o reklamu starou již několik let, rozhodně nás baví a myslíme si, že toto je cesta jak zaujmout diváky. Protože koukat se na vozy, jak v nich jezdí neskutečně šťastní lidé, kteří bezmezně milují svůj vůz, je prostě klišé, kterému dnes již jen tak někdo nevěří. Pokud by tedy byla ta možnost, prosíme všechny automobilky, aby si vzali z této reklamy příklad, protože tím diváka pobaví a ještě zaujmou! Podívejte se, jak celá reklama vznikala.