Moderní technologie začínají pronikat i do světa nákupu nových automobilů. Pozadu nechce zůstat ani Škoda Auto, a tak nyní nabízí možnost prohlédnout si její vůz pěkně z tepla domova. Je tu však jedem malinkatý problémek.
Digitální době to není žádná problém. Automobilky dokonce přestávají jezdit na světové autosalony, a raději prezentují své novinky online pomocí nejrůznějších streamů. Není se tedy čemu divit, že s podobnými postupy nyní přicházejí i prodejci. První obhlédnutí vozu tak nyní nemusíte vůbec dělat v autosalonu, ale můžete si to užít pěkně doma a online. Tuto praxi nyní rozjíždí i Škoda Auto.
Cílem digitálního showroomu je především prezentace nového vozu pomocí reálné expozice a zajistit podobný zážitek, jako byste byli návštěvníky kamenné expozice. K dispozici je vám videohovor se skutečným poradcem, který vám vůz představí a odpoví vám na vaše dotazy. Vše probíhá za pomoci 12 stacionárních a 4 mobilních videokamer. Tím nejlepším na tom všem je také to, že si můžete domluvit i testování online jízdu.
Celá prezentace má však pro českého zákazníka jednu velikánskou a velmi nepříjemnou chybu. Zatím je totiž dostupná pouze na španělských stránkách Škodovky. Pokud tedy no hablas espaňol, jste trochu nahraní. Můžete však začít pomalu studovat a nechat prodejci na sebe telefonní kontakt, popřípadě si domluvit ten nejlepší termín. Expozice je zatím dostupná pro modely Superb a Kodiaq.