Evropská divize General Motors se potýká s finančními problémy, začala dokonce přemýšlet nad prodej značky Opel. Avšak nejnovější a zároveň nejmenší vůz z rodiny Opel slaví nečekaný úspěch. Opel totiž eviduje již přes 20 000 objednávek na prcka Adam :)

Nový Opel Adam je lifestylový vůz patřící do segmentu mini vozů (A-vozů). Jeho délka dosahuje téměř 3,70 metru a šířka 1,72 metru. Na Corsu mu na délku chybí nemalých 30 centimetrů. Jaký trumf tedy vytáhl Opel, aby učinil Adam, tak úspěšným? Vsadil na téměř neomezené možnosti individualizace. Každý zákazník a jeho vkus bude uskojen, můžet totiž vybírat z široké nabídky barev, dekoračních obkladů, čalounění stropu a světelnými efekty. Třešničkou na dortě je speciální „hvězdný“ strop kabiny „starlight headliner“, který je osvětlený 64 LED diodami, stojí pouze 380 EUR (české ceny zatím nejsou známy).

Opel Adam nemá konkurenci

Samozřejmě že má, jedná se o zejména o dva modely Fiat 500 a Mini. Oba tyto hlavní konkurenti upřednostňují retro-design, avšak Adam zastává jiných hodnot, snaží je být moderní. Takže vlastně se jedná o nepřímé konkurenty :) Zákazníci kteří chtějí stylové auto a vadí jim právě retro design konkurentů zavítají do autosalonu Adam. Jak ukazují statisticky prodeje, těchto zákazníků se najde mnoho. Patříte mezi ně?